Tokiko kultura-ondarea aztertzeko proposamen aztertzeko proposamen didaktikoa. Lehen Hezkuntza

Egileak

  • Iñigo Ramirez de Okariz Telleria

DOI:

https://doi.org/10.26876/uztaro.115.2020.2

Gako-hitzak:

Tokiko kultura-ondarea, Curriculuma, Lehen Hezkuntza, Proposamena

Laburpena

Hezkuntzako curriculumaren garapenean ohikoa den modura, hiru zehaztapen-maila bereizten dira. Lehen zehaztapen-mailan, ikaslearen irteera-profil orokorra definitzen da oinarrizko eta derrigorrezko hezkuntza osorako. Bigarrenean, ikaslearen arloko irteera-profil espezifikoa. Eta hirugarrenean, berriz, aurreko bi zehaztapen-mailetan oinarrituz, arloka, ikasturte bakoitzean gelan aplikatzeko unitate didaktikoak proposatzen dira. Artikulu honetan, azken horri heldu nahi diogu; Lehen Hezkuntzako azken zehaztapenean, gelan jarriko dugu begirada, eta tokiko kulturaondarea aztertzeko proposamen bat eskainiko dugu etapa horretako zereginetara zuzendutako irakaskuntza-ikaskuntzarako. Nahiz eta gure fokua Gipuzkoako hego-mendebaldeko Debagoiena eskualdean jarri, uste dugu gainontzeko lanetan esandako eta idatzitako guztia baliagarria dela edozein herri nahiz eskualderi aplikatzeko ere.

Deskargak

Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.

Downloads

Argitaratua

2020-11-26

Aipuak nola egin

Ramirez de Okariz Telleria, I. (2020). Tokiko kultura-ondarea aztertzeko proposamen aztertzeko proposamen didaktikoa. Lehen Hezkuntza. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (115), 19–53. https://doi.org/10.26876/uztaro.115.2020.2

Zenbakia

Atala

Artikuluak

Kategoriak