Tokiko kultura-ondarea lantzeko pedagogia- eta didaktikaeredu baten beharra

Egileak

  • Iñigo Ramirez de Okariz Telleria

DOI:

https://doi.org/10.26876/uztaro.107.2018.5

Gako-hitzak:

Ondare-hezkuntza, Gizarte-zientzien arloa, Ondarearen didaktika, Tokiko kultura-ondarea, Eredu didaktikoa

Laburpena

Pedagogia- eta didaktika-eredu berrien beharrean gaude; irakasleok horretaz jarduteko, ondarearen hezkuntzara garamatzan markoa ere diseinatu behar dugu. Hala, artikulu honek bi helburu ditu: ondarearen eta hezkuntzaren arteko balioetansakontzea, eta diseinurako gakoak (genealogia, irakaslea, ikaslea, testuingurua eta edukia) identifikatu eta ezaugarritzea. Izan ere, hezkuntza-sistema modernoaren krisiarekin topo egin dugu azken aro honetan. Pedagogia-paradigma berrien beharrean gaude, non familiaren, eskolaren, komunitate osoaren inplikazioa beharrezkoa den, baina aurrekoari uko egin gabe, transmisioa bertan behera laga gabe. Esan nahi da gure ingurune soziokulturaleko ikasketa esanguratsuak erraztu eta sustatzeko ardura dugula hezitzaileok; hots, konpromiso bat daukagula ikaslearen nahiz irakaslearen identitatearen parte den natura- eta kultura-ondarearekin.

Deskargak

Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.

Downloads

Argitaratua

2018-11-05

Aipuak nola egin

Ramirez de Okariz Telleria, I. (2018). Tokiko kultura-ondarea lantzeko pedagogia- eta didaktikaeredu baten beharra. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (107), 77–99. https://doi.org/10.26876/uztaro.107.2018.5

Zenbakia

Atala

Artikuluak

Kategoriak