Tokiko kultura-ondarea lantzeko pedagogia- eta didaktikaeredu baten beharra
DOI:
https://doi.org/10.26876/uztaro.107.2018.5Gako-hitzak:
Ondare-hezkuntza, Gizarte-zientzien arloa, Ondarearen didaktika, Tokiko kultura-ondarea, Eredu didaktikoaLaburpena
Pedagogia- eta didaktika-eredu berrien beharrean gaude; irakasleok horretaz jarduteko, ondarearen hezkuntzara garamatzan markoa ere diseinatu behar dugu. Hala, artikulu honek bi helburu ditu: ondarearen eta hezkuntzaren arteko balioetansakontzea, eta diseinurako gakoak (genealogia, irakaslea, ikaslea, testuingurua eta edukia) identifikatu eta ezaugarritzea. Izan ere, hezkuntza-sistema modernoaren krisiarekin topo egin dugu azken aro honetan. Pedagogia-paradigma berrien beharrean gaude, non familiaren, eskolaren, komunitate osoaren inplikazioa beharrezkoa den, baina aurrekoari uko egin gabe, transmisioa bertan behera laga gabe. Esan nahi da gure ingurune soziokulturaleko ikasketa esanguratsuak erraztu eta sustatzeko ardura dugula hezitzaileok; hots, konpromiso bat daukagula ikaslearen nahiz irakaslearen identitatearen parte den natura- eta kultura-ondarearekin.
Deskargak
Lizentzia
Copyright (c) 2018 Uztaro
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.