Lehen Hezkuntzako curriculuma eta kultura-ondarea

Egileak

  • Iñigo Ramirez de Okariz Telleria

DOI:

https://doi.org/10.26876/uztaro.93.2015.3

Gako-hitzak:

Kultura-ondarea · Lehen Hezkuntzako curriculuma · Identitate kolektiboa

Laburpena

Artikulu honen helburua zera da, aztertzea Lehen Hezkuntzako curriculumean (6-12 urte) Natura, Gizarte eta Kultura Ingurunearen Ezaguera jakintza-arloan kultura-ondareak duen curriculum-tratamendua, Eusko Jaurlaritzak 2007 eta 2010ean kaleratutako dekretuak aintzat hartuz. Curriculumaren iturri soziokulturaletatik abiatuta, eta jakintza-arloaren konpetentzia eta edukietara pasatuz, euskal curriculumean ondareak eta kulturak dituzten tratamendu-ikuspegiak identifikatzen dira. Ikuspuntu soziologikoago batetik, berriz, esandako curriculumetan kultura-ondareari ematen zaizkion espezifikotasunak alderatu nahi ditugu ondoren gela barruan euskal identitate kolektiboari eman nahi zaion tratamenduarekin.

Deskargak

Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.

Downloads

Argitaratua

2015-06-11

Aipuak nola egin

Ramirez de Okariz Telleria, I. (2015). Lehen Hezkuntzako curriculuma eta kultura-ondarea. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (93), 45–67. https://doi.org/10.26876/uztaro.93.2015.3

Zenbakia

Atala

Artikuluak

Kategoriak