Gertuko erakundeak hezkuntza-sisteman parte hartzen: kultura-ondarearen transmisioa

Egileak

  • Iñigo Ramirez de Okariz Telleria

DOI:

https://doi.org/10.26876/uztaro.100.2017.4

Gako-hitzak:

Komunitatea, Udala eta herriko hezkuntza-proiektua, Kultura-ondarearen transmisioa, Eredu sozioeraikitzailea

Laburpena

Parte-hartzearen eremutik begiratuta, zein da tokiko erakundeen funtzioa hezkuntzaren kudeaketan, oro har, eta kultura-ondarearenean, zehatzago? Irakaskuntzaren monopolioa galdu du eskolak, eta, aldaketa-garai honetan, malgutasuna eta egokitzeko gaitasuna eskatzen zaizkio. Beraz, gero eta eragile eta agertoki gehiago daude irakaskuntzarekin harremanetan. Errealitate horrekin bat eginez, uste dugu tokikoa baztertu eta beste interes globalago batzuk gailendu direla. Artikulu honen xedea hezkuntzako eta gizarteko eragileen arteko komunikazioaren beharraz hausnartzea da, herritarrengandik gertuen dagoen erakundetik hasita, eta, hala, tokiko kultura-ondarearen ikaskuntzaren bitartez, komunitatearen elkarrekintza sustatzeko eredu sozioeraikitzaile bat diseinatzea.

Deskargak

Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.

Downloads

Argitaratua

2017-03-14

Aipuak nola egin

Ramirez de Okariz Telleria, I. (2017). Gertuko erakundeak hezkuntza-sisteman parte hartzen: kultura-ondarearen transmisioa. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (100), 79–110. https://doi.org/10.26876/uztaro.100.2017.4

Zenbakia

Atala

Artikuluak

Kategoriak