Enpresaren irudia eta prestakuntza iraunkorra

Egileak

  • Begoña Asua Batarrita
  • Mikel Haranburu Oiharbide
  • Elisabeth Arrieta Aranguren
  • Frantziska Arregi Goenaga

Laburpena

Prestakuntza iraunkorreko programen artean leku garrantzitsua hartzen dute prozesuen kalitatea hobetzeko programek. Kalitate-ziurtagiria eskuratzearen helburua ez da hobekuntza-prozesuak indarrean jartzera mugatzen; irudiaren politikarekin eta bezeroen inpresioak kudeatzearekin ere badu zerikusia. Enpresa baten identitatearen profila egungo identitate errealak, etorkizuneko identitate idealak eta bien arteko identitate proiektatuak eratzen dute. Enpresaren irudia, alde batetik, bere identitate errealean, idealean eta proiektatuan txertatu behar da. Baina, bestalde, irudiaren sintaxiko oinarrizko legeak bete behar ditu.

Deskargak

Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.

Downloads

Argitaratua

2003-09-02

Aipuak nola egin

Asua Batarrita, B., Haranburu Oiharbide, M., Arrieta Aranguren, E., & Arregi Goenaga, F. (2003). Enpresaren irudia eta prestakuntza iraunkorra. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (46), 81–92. Berreskuratua -(e)tik https://aldizkariak.ueu.eus/index.php/uztaro/article/view/4124

Zenbakia

Atala

Artikuluak

Kategoriak