Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
UEUren Aldizkari Zientifikoen Ataria
Guri buruz
Aldizkariari buruz
Talde editoriala
Indize eta adierazleak
Kontaktua
Pribatutasun-adierazpena
Unekoa
Aurreko zenbakiak
Bidalketak
Anuntzioak
Bilatu
Erregistratu
Hasi saioa
Hasiera
/
Artxiboak
/
Zk. 132 (2025)
Zk. 132 (2025)
Argitaratua:
2025-03-03
Artikuluak
Euskaraz argitaratzeko edo ez argitaratzeko arrazoiak: Gizarte Zientzietako ikertzaileen kasua
Nahia Idoiaga Mondragon, Garbiñe Bereziartua, Mari Mar Boillos
5-20
PDF
DBHko Natur Zientziak, Teknologia eta Matematika espezialitateetako irakasleen pertzepzioa STEM ereduarekiko
Patricia Aránzazu Gonzalez Atutxa, Irati Romero Garmendia, Unai Carmona Igartua
21-42
PDF
Ebaluazio Diagnostikoari buruzko iritziak: generoaren, ikastetxe-sarearen eta esperientziaren arabera
Leire Fernandez Atorrasagasti, Mikel Iruskieta Quintian
43-57
PDF
Laburpenaren ebaluaziorako proposamena LHn eta unibertsitatean
Unai Atutxa Barrenetxea, Mikel Iruskieta
59-80
PDF
Arreta ez jartzearen ikaskuntza: inhibizio latentearen neurketa
Ixone Badiola-Lekue, Naiara Arriola, Gabriel Rodríguez
81-95
PDF
Tesi laburpenak
Jon Borregan Alvaradoren tesiaren laburpena
97-98
pdf
Maite Garcia Ruizen tesiaren laburpena
99-100
pdf
Artzai Gaspar Arraizaren tesiaren laburpena
101-102
pdf
Asier Gonzalez Artetxeren tesiaren laburpena
103-104
PDF
Liburu aipamenak
Aberriaren inpaseak
Jexux Larrañaga Arriola
105-110
pdf
Zutabe - aurkezpen
eISSN
: 3020-5115
ISSN
: 1130-5738 (Paperezkoa)
ISSN-L
: 1130-5738
Artikulu bat bidali
Artikulu bat bidali
Iradokizunak
Indexatua
IDR Dialnet
Indize eta adierazleak
Hizkuntza
Euskara
English
Uneko zenbakia