Haurren medikalizazioaren arazoa hezkuntza-porrotaren testuinguruan: eredu biomedikoaren berriskuspen kritikoa
DOI:
https://doi.org/10.26876/uztaro.97.2016.1Gako-hitzak:
Medikalizazioa · Eredu biomedikoa · Hezkuntza-porrotaren testuingurua · Konplexutasunaren paradigmaLaburpena
Zientziaren izenean eskolan zein gizartean onartzen joan diren hainbatjakinduriaren gaineko kuestionamendu kritikoa egitea da artikulu honen helburua, dimentsio etikoa bereganatzen duen begiradatik zein pentsamendu konplexu batenikuspegitik. Alajaina, haur eta gaztetxoen eskola-testuinguruaren medikalizazioarenarazoa da plazaratu nahi dugun gaia. Arazo horren jatorrira joz gero, sustraibiologikoa duten norabide bakarreko aldagaiak barik, jatorri sozialean errotzen direnbeste hainbeste anizkoiztasun-aldagai ere aintzat hartu beharko direla azaldu dugu.
Deskargak
Lizentzia
Copyright (c) 2016 Uztaro
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.