Haurren medikalizazioaren arazoa hezkuntza-porrotaren testuinguruan: eredu biomedikoaren berriskuspen kritikoa

Egileak

  • Jexux Larrañaga Arriola

DOI:

https://doi.org/10.26876/uztaro.97.2016.1

Gako-hitzak:

Medikalizazioa · Eredu biomedikoa · Hezkuntza-porrotaren testuingurua · Konplexutasunaren paradigma

Laburpena

Zientziaren izenean eskolan zein gizartean onartzen joan diren hainbatjakinduriaren gaineko kuestionamendu kritikoa egitea da artikulu honen helburua, dimentsio etikoa bereganatzen duen begiradatik zein pentsamendu konplexu batenikuspegitik. Alajaina, haur eta gaztetxoen eskola-testuinguruaren medikalizazioarenarazoa da plazaratu nahi dugun gaia. Arazo horren jatorrira joz gero, sustraibiologikoa duten norabide bakarreko aldagaiak barik, jatorri sozialean errotzen direnbeste hainbeste anizkoiztasun-aldagai ere aintzat hartu beharko direla azaldu dugu.

Deskargak

Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.

Downloads

Argitaratua

2016-05-24

Aipuak nola egin

Larrañaga Arriola, J. (2016). Haurren medikalizazioaren arazoa hezkuntza-porrotaren testuinguruan: eredu biomedikoaren berriskuspen kritikoa. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (97), 5–15. https://doi.org/10.26876/uztaro.97.2016.1

Zenbakia

Atala

Artikuluak

Kategoriak