Emakume gazteen estereotipoak Disney Channel kateko telesailetan
DOI:
https://doi.org/10.26876/uztaro.76.2011.3Gako-hitzak:
Disney Channel · Generoa · Teleserieak · Emakume nerabeen estereotipoak.Laburpena
AEBko Disney faktoriak errealitatea islatzeko duen modua aztertzen duen ikerketa-korrontearen barruan kokatzen da lan honen helburu orokorra. Fikzio-telesailen bitartez eta nerabeentzako komedia formatupean, itxuraz tolesgabea den dibertsioaren bilgarriarekin erakusten ditu Disney-k gazteen imaginarioan sakon sartzen diren AEBko bizimodu idilikoa, kontsumo-moldeak edota emakume eta gizonen erakargarritasunen ereduak. Hannah Montana eta antzeko telesailek lortu duten neurrigabeko arrakasta eta, ondorioz, gazteen artean sortu den mitomania dira Euskal Herriko Unibertsitatean garatu dugun ikerketa pilotuaren abiaburua. Izan ere, Ipar Amerikako telesail arrakastatsuenek euskal nerabeen artean izan duten eragina ezagutu nahi izan dugu eta Disney Channel kateko telesail arrakastatsuenetan aurkezten den emakume nerabearen ereduari buruzko lehenengo emaitzak jasotzen dira hurrengo lerroetan.Deskargak
Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.
Lizentzia
Copyright (c) 2011 Uztaro
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Downloads
Argitaratua
2011-03-22
Aipuak nola egin
Lopez, S., & Aiestaran Yarza, A. (2011). Emakume gazteen estereotipoak Disney Channel kateko telesailetan. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (76), 45–56. https://doi.org/10.26876/uztaro.76.2011.3