Emakumeen aurkako indarkeria eta Gizarte Hezkuntzako unibertsitate-sinesmenak: prebentziorako eta heziketarako bide parte-hartzailea

Egileak

  • Ainara Arnoso Martinez
  • Maite Isasa
  • Sheila Melcon
  • Maialen Costa

DOI:

https://doi.org/10.26876/uztaro.73.2010.5

Gako-hitzak:

Emakumeen aurkako indarkeria · Unibertsitarioak · Irudikapen sozialak · Prebentzioa · Parte-hartzea

Laburpena

Lan honen xedea, unibertsitateko Gizarte Hezkuntzako ikasleen artean (N=125) emakumeen aurkako indarkeriaren inguruko irudikapenak aztertzea da. Irudikapen sozialaren eredu teorikotik abiatuta (Moscovici, 1961) eta metodologia parte-hartzailearen bitartez, emakumeen aurkako indarkeriaren inguruko esanahiak, indarkeria honen jatorriari buruzko usteak eta prebentzio- estrategien proposamenak aztertzen dira, helburu bikoitzarekin: a) prebentzio- neurri bezala, beraien etorkizuneko lanean eragin dezaketen mito eta uste okerrak errebisatu eta zuzendu ditzaten laguntzea; b) informazio gehigarria eskaintzea beraien etorkizuneko hezkuntza-prestakuntza osatuago bat opatzeko.

Deskargak

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Downloads

Argitaratua

2010-06-30

How to Cite

Arnoso Martinez, A., Isasa, M., Melcon, S., & Costa, M. (2010). Emakumeen aurkako indarkeria eta Gizarte Hezkuntzako unibertsitate-sinesmenak: prebentziorako eta heziketarako bide parte-hartzailea. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (73), 71–91. https://doi.org/10.26876/uztaro.73.2010.5

Zenbakia

Atala

Artikuluak

Egile beraren artikulu irakurrienak