Haurrak, egitura txertatuen jabekuntza eta mintzaide helduen eragina

Egileak

  • Andoni Barreña Agirrebeitia

Laburpena

Ikerlan honetan bost haur euskaldunen egitura txertatuen garapena aztertuko da. Horretarako haurrek bi hitzezko esaldiak egiten hasten direnetik aurrerako ekoizpenak behatuko dira. Helburua hirukoitza da: a) batetik, egitura txertatuen garapenaren deskribaketa egitea; b) bestetik, haur guztiek antzeko garapena gauzatzen duten ikustea; c) azkenik, mintzaide helduen eragina nolakoa den zehaztea. Gainera, beste hizkuntzen garapenetan ikusitakoa ere kontuan hartuko da.

Deskargak

Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.

Downloads

Argitaratua

2000-05-31

Aipuak nola egin

Barreña Agirrebeitia, A. (2000). Haurrak, egitura txertatuen jabekuntza eta mintzaide helduen eragina. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (32), 17–33. Berreskuratua -(e)tik https://aldizkariak.ueu.eus/index.php/uztaro/article/view/4036

Zenbakia

Atala

Artikuluak

Kategoriak

Egile beraren artikulu irakurrienak