Haurrak, egitura txertatuen jabekuntza eta mintzaide helduen eragina
Laburpena
Ikerlan honetan bost haur euskaldunen egitura txertatuen garapena aztertuko da. Horretarako haurrek bi hitzezko esaldiak egiten hasten direnetik aurrerako ekoizpenak behatuko dira. Helburua hirukoitza da: a) batetik, egitura txertatuen garapenaren deskribaketa egitea; b) bestetik, haur guztiek antzeko garapena gauzatzen duten ikustea; c) azkenik, mintzaide helduen eragina nolakoa den zehaztea. Gainera, beste hizkuntzen garapenetan ikusitakoa ere kontuan hartuko da.
Deskargak
Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.
Lizentzia
Copyright (c) 2000 Uztaro
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Downloads
Argitaratua
2000-05-31
Aipuak nola egin
Barreña Agirrebeitia, A. (2000). Haurrak, egitura txertatuen jabekuntza eta mintzaide helduen eragina. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (32), 17–33. Berreskuratua -(e)tik https://aldizkariak.ueu.eus/index.php/uztaro/article/view/4036