AOI Kontabilitateko ikasgaietan: ikasketen hizkuntzak eraginik al dauka ikasleen pertzepzioan?

Egileak

  • Javier Corral Lage
  • J. Iñaki De la Peña Esteban
  • Sonia M. Garcia Delgado
  • Izaskun Ipiñazar Petralanda
  • Noemi Peña Miguel

DOI:

https://doi.org/10.26876/uztaro.99.2016.2

Gako-hitzak:

AOI · Kontabilitatea · Erosotasun-gunea · Ikaskuntza-hizkuntza

Laburpena

Arazoetan Oinarritutako Ikaskuntzaren (AOI) metodologia Kontabilitateko ikasgaietan aplikatzeko eragozpen nagusiak, metodologia horrek ikasleengan sorraraz lezakeen beldurrean eta ziurgabetasunean aurkitzen ditugu. Lan honen helburua ikasketen hizkuntzaren aukerak diferentzia esanguratsurik sortzen duen aldagai horietan argitzea da. Horretarako, azterketa enpiriko bat egin da eta ikasleen iritziak inkesta bidez jaso dira.

Emaitzek adierazitakoaren arabera, euskaraz ikasten duten ikasleak uzkurrago agertu dira ikaskuntza-metodologia berrietara egokitzeko gaztelaniazkoak baino.

Deskargak

Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.

Downloads

Argitaratua

2016-11-21

Aipuak nola egin

Corral Lage, J., De la Peña Esteban, J. I., Garcia Delgado, S. M., Ipiñazar Petralanda, I., & Peña Miguel, N. (2016). AOI Kontabilitateko ikasgaietan: ikasketen hizkuntzak eraginik al dauka ikasleen pertzepzioan?. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (99), 31–49. https://doi.org/10.26876/uztaro.99.2016.2

Zenbakia

Atala

Artikuluak

Kategoriak