Identitate nazionalaren garapena Euskal Herriko haur eta nerabeengan
Laburpena
Ikerketa honetan testuinguru soziolinguistiko ezberdinetan hazten ari diren euskal haurrengan identitate nazionala nola garatzen den aztertzen da. Emaitzek adierazten dute identifikazio nazionala, endotalde zein exotalde nazionalen inguruko ebaluaketa eta sentimenduak, eta endotaldearekiko des- berdintze positiboa eta afektiboa hizkuntza-taldearen arabera aldatzen direla. Hizkuntza-taldearekin erlazionatutako ezberdintasunekin alderaturik, adina- ren araberako ezberdintasun gutxi aurkitzen da. Ondorio gisa planteatzen da teoria kognitibo-ebolutibo tradizionalak ez direla gai ikerketa honetan identitate nazionalaren garapenean aurkitu den aldakortasun soziokulturala azaltzeko. Zentzu horretan, teoria sozio-psikologikoak eta, batez ere Irudikapen Sozialei eta Identitate Sozialari buruzkoak egokiagoak lirateke haurrek eremu honetan duten garapena azaltzeko.Deskargak
Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.
Lizentzia
Copyright (c) 2002 Uztaro
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Downloads
Argitaratua
2002-04-17
Aipuak nola egin
Reizabal Arruabarrena, L., Valencia Garate, J., & Jimenez Carnicero, M. (2002). Identitate nazionalaren garapena Euskal Herriko haur eta nerabeengan. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (40), 75–103. Berreskuratua -(e)tik https://aldizkariak.ueu.eus/index.php/uztaro/article/view/4085