AGHNa duten haurrei bideratutako teknika osagarriak: mindfulness-a, errealitate birtuala eta mindfulness birtuala

Egileak

  • Amaiur Olarza Goikoetxea
  • Goretti Soroa Martinez
  • Aitor Aritzeta Galan
  • Ainara Aranberri Ruiz
  • Rosa Mindeguia Petrirena

DOI:

https://doi.org/10.26876/uztaro.124.2023.3

Gako-hitzak:

AGHNa, Mindfulness-a, Errealitate birtuala, Mindfulness birtuala

Laburpena

Lan honetan, haurren arreta-gabeziaren eta hiperaktibitatearen nahasmendua (AGHN) jorratzeko eraginkorrak izan daitezkeen hiru teknika berritzaile eta osagarri aurkeztu nahi dira: mindfulnessa, errealitate birtuala eta mindfulness birtuala. Horrela, lan hau hiru zati nagusitan banatu da. Lehenik eta behin, AGHNaren kontzeptualizazioa berrikusiko da eta nahasmenduak haurren garapen psikologikoan eragiten dituen zailtasunak aurkeztuko dira. Bigarrenik, aipaturiko hiru teknikak deskribatuko dira eta arlo biopsikosozialean izan ditzaketen onurak laburbilduko dira. Hirugarrenik, AGHNa duten haurren familiei zein irakasleei zuzendutako baliabide eta gomendio batzuk emango dira. Eta amaitzeko, lan honek izan ditzakeen indargune, ahulgune eta etorkizuneko lan-ildoak laburbilduko dira.

Deskargak

Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.

Downloads

Argitaratua

2023-03-16

Aipuak nola egin

Olarza Goikoetxea, A., Soroa Martinez, G., Aritzeta Galan, A., Aranberri Ruiz, A., & Mindeguia Petrirena, R. (2023). AGHNa duten haurrei bideratutako teknika osagarriak: mindfulness-a, errealitate birtuala eta mindfulness birtuala. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (124), 51–72. https://doi.org/10.26876/uztaro.124.2023.3

Zenbakia

Atala

Artikuluak

Kategoriak

Egile beraren artikulu irakurrienak