Heziketa-praxia, sexu-desberdintasunaren uste-sistemak eta genero-identitatea

Egileak

  • Arantza Carbonell Oihartzabal
  • Lorena Gil de Montes Etxaide
  • Itziar Arruti Arakistain
  • Jose Valencia Garate

Laburpena

Haurtzaroan pertsona batek izandako opariek bere sexu desberdintasunarekiko uste-sisteman eta genero-identitatean jokatzen duten errolari buruzko ikerketa bat aurkezten dugu artikulu honetan. Ikerketan, \"Azalpen soziala\", \"Balio eskala\", \"Jarrera eskala\" eta \"Bem-en Genero-Identitatea eskala\" kontzeptuak neurtu genituen, BBBko 120 ikasleko lagin bat erabiliz, eta emaitzek argi erakusten digute nola txikitan izandako opari maskulino versus femenino edo neutroek eragina duten gazteek dituzten sexu desberdintasunarekiko uste-sisteman eta genero-identitatean.

Deskargak

Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.

Downloads

Argitaratua

1996-12-20

Aipuak nola egin

Carbonell Oihartzabal, A., Gil de Montes Etxaide, L., Arruti Arakistain, I., & Valencia Garate, J. (1996). Heziketa-praxia, sexu-desberdintasunaren uste-sistemak eta genero-identitatea. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (19), 55–64. Berreskuratua -(e)tik https://aldizkariak.ueu.eus/index.php/uztaro/article/view/3939

Zenbakia

Atala

Artikuluak

Kategoriak