Heziketa-praxia, sexu-desberdintasunaren uste-sistemak eta genero-identitatea
Laburpena
Haurtzaroan pertsona batek izandako opariek bere sexu desberdintasunarekiko uste-sisteman eta genero-identitatean jokatzen duten errolari buruzko ikerketa bat aurkezten dugu artikulu honetan. Ikerketan, \"Azalpen soziala\", \"Balio eskala\", \"Jarrera eskala\" eta \"Bem-en Genero-Identitatea eskala\" kontzeptuak neurtu genituen, BBBko 120 ikasleko lagin bat erabiliz, eta emaitzek argi erakusten digute nola txikitan izandako opari maskulino versus femenino edo neutroek eragina duten gazteek dituzten sexu desberdintasunarekiko uste-sisteman eta genero-identitatean.
Deskargak
Los datos de descargas todavía no están disponibles.
Lizentzia
Copyright (c) 1996 Uztaro
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Downloads
Argitaratua
1996-12-20
Aipuak nola egin
Carbonell Oihartzabal, A., Gil de Montes Etxaide, L., Arruti Arakistain, I., & Valencia Garate, J. (1996). Heziketa-praxia, sexu-desberdintasunaren uste-sistemak eta genero-identitatea. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (19), 55–64. Berreskuratua -(e)tik https://aldizkariak.ueu.eus/index.php/uztaro/article/view/3939