Familia-ingurua eta Gogamenaren Teoria 5 urteko umeengan
Gako-hitzak:
Familia-testuingurua · Gogamenaren Teoria (ToM) · Eskolaurrekoak · Garapen kognitiboa · Giza garapena.Laburpena
Ikerketa honen helburua da familia-testuinguruak 5 urteko umeek Gogamenaren Teorian (ToM) azaltzen duten errendimenduan duen influentzia ikertzea. Haurren lehia lan hauetan hezkuntza-zentroetan umeekin egindako banakako saioen bidez ebaluatu zen. Era berean, gurasoekin elkarrizketak egin ziren familian datu soziodemografikoak jasotzeko eta familia-testuingu-ruko zenbait aldagai ebaluatzeko. Emaitzek baieztatzen dute ToMaren garapenean familia-testuinguruak duen eragina, ordezko zaintzaren kalitate edo giza harreman eta laguntza aldagaien bidez. Familia-interbentziorako hezkuntza-inplikazioak eztabaidatzen dira.Deskargak
Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.
Lizentzia
Copyright (c) 2009 Uztaro
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Downloads
Argitaratua
2009-06-30
Aipuak nola egin
Sanchez de Miguel, M. N., Galende Perez, N., & Arranz Freijo, E. (2009). Familia-ingurua eta Gogamenaren Teoria 5 urteko umeengan. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (69), 103–120. Berreskuratua -(e)tik https://aldizkariak.ueu.eus/index.php/uztaro/article/view/4384