Joanes Uharte Donibanekoaren Zientzietarako Argimenen Azterketa-n ikasleria ikertzeko eskainitako bide berriak

Egileak

  • Fito Rodriguez Bornaetxea

Laburpena

Joanes Uharte Donibanekoaren liburuan hiru ikasle-mota daudela esaten da. Azalpen horrekin batera, Uhartek oroimena, adimena eta irudimena bereizi nahi izan zituen ikaslearengan, eta hiru motatako ezaguerak aurkeztu. Haurraren egitura kognitiboa aztertzeko eta pedagogikoki bere ezaugarriak bideratu ahal izateko ikuspegi berri horrek eten egin zuen Aristotelesengandik jasotakoaren ohiko planteamendu klasikoarekin eta, gainera, bide berriak ireki zizkion Hezkuntzaren Teoriari. Zertan apurtu zuen Joanes Uharte Donibanekoak aurrekarien iritzia eta zer-nolako bide berriak zabaldu zituen heziketa-arloan argitzea da ekarpen honen funtsa.

Deskargak

Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.

Downloads

Argitaratua

2003-09-02

Aipuak nola egin

Rodriguez Bornaetxea, F. (2003). Joanes Uharte Donibanekoaren Zientzietarako Argimenen Azterketa-n ikasleria ikertzeko eskainitako bide berriak. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (46), 3–10. Berreskuratua -(e)tik https://aldizkariak.ueu.eus/index.php/uztaro/article/view/4126

Zenbakia

Atala

Artikuluak

Kategoriak