Masa-komunikazioaren funtzio eta pragmatika sozialak identitateen eraikuntzan

Egileak

  • Jose Inazio Basterretxea Polo

Laburpena

Informazio izenaz ezaguna dugun ezagutza-ereduaren saltzaile dira, egungo gizartean, hedabideak, mass-mediak. Informazioa, egun, saldu eta eros daitekeen produktua da, demandaren arabera funtzionatzen duena. Merkatu-produktu moduan, informazioa, merkatu-harremanen arabera ekoizten da: gehiago behar denean, gehiago; gutxiago behar denean, gutxiago; ikusita zertarako behar den, horretarako. Enpresa informatiboen, instituzio burokratikoen eta merkatu-eskarien menpekoa da, beraz, informazioa; publikatzen dena bai behintzat. Publikatutako horrek ze identitate kolektibo islatzen du? Horra hor, abiapunturako galdera.

Deskargak

Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.

Downloads

Argitaratua

1999-04-23

Aipuak nola egin

Basterretxea Polo, J. I. (1999). Masa-komunikazioaren funtzio eta pragmatika sozialak identitateen eraikuntzan. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (29), 39–50. Berreskuratua -(e)tik https://aldizkariak.ueu.eus/index.php/uztaro/article/view/4006

Zenbakia

Atala

Artikuluak

Kategoriak