The social function and place of basque language: the case of trademarks
DOI:
https://doi.org/10.26876/uztaro.77.2011.4Keywords:
Trademarks · Brands · Naming practices · Basque language · Social subordination.Abstract
Euskarak eta euskal identitateak eginkizun sinboliko argia dute. Aspalditik baliatu da euskara enpresen edota marken alderdi adierazkorra bizitu guran; oso arruntak dira ele bitan emandakoak: «limpiezas garbi» eta halakoak. Alderdi erretorikoa euskaraz eta alderdi instrumental edo informatibo hutsa erdaraz datoz horrelakoetan. Izen horiek ikertu ditugu eta izen horien bidez, euskal identitatea eta euskararen funtzio adierazkor hori aztertu.Downloads
Download data is not yet available.
License
Copyright (c) 2011 Uztaro
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Downloads
Published
2011-06-22
How to Cite
Apodaka Ostaikoetxea, E., Anduaga Matud, J., Anduaga Berrotaran, U., & Ferrand, J.-J. (2011). The social function and place of basque language: the case of trademarks. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (77), 61–101. https://doi.org/10.26876/uztaro.77.2011.4