The social function and place of basque language: the case of trademarks

Authors

  • Eduardo Apodaka Ostaikoetxea
  • Jaime Anduaga Matud
  • Uxoa Anduaga Berrotaran
  • Jean-Jöel Ferrand

DOI:

https://doi.org/10.26876/uztaro.77.2011.4

Keywords:

Trademarks · Brands · Naming practices · Basque language · Social subordination.

Abstract

Euskarak eta euskal identitateak eginkizun sinboliko argia dute. Aspalditik baliatu da euskara enpresen edota marken alderdi adierazkorra bizitu guran; oso arruntak dira ele bitan emandakoak: «limpiezas garbi» eta halakoak. Alderdi erretorikoa euskaraz eta alderdi instrumental edo informatibo hutsa erdaraz datoz horrelakoetan. Izen horiek ikertu ditugu eta izen horien bidez, euskal identitatea eta euskararen funtzio adierazkor hori aztertu.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2011-06-22

How to Cite

Apodaka Ostaikoetxea, E., Anduaga Matud, J., Anduaga Berrotaran, U., & Ferrand, J.-J. (2011). The social function and place of basque language: the case of trademarks. Uztaro, (77), 61–101. https://doi.org/10.26876/uztaro.77.2011.4

Issue

Section

Article