Euskararen eginkizun eta leku sozialak: enpresa-izenen kasua

Egileak

  • Eduardo Apodaka Ostaikoetxea
  • Jaime Anduaga Matud
  • Uxoa Anduaga Berrotaran
  • Jean-Jöel Ferrand

DOI:

https://doi.org/10.26876/uztaro.77.2011.4

Gako-hitzak:

Enpresa-izenak · Euskara · Subordinazio soziala.

Laburpena

Euskarak eta euskal identitateak eginkizun sinboliko argia dute. Aspalditik baliatu da euskara enpresen edota marken alderdi adierazkorra bizitu guran; oso arruntak dira ele bitan emandakoak: «limpiezas garbi» eta halakoak. Alderdi erretorikoa euskaraz eta alderdi instrumental edo informatibo hutsa erdaraz datoz horrelakoetan. Izen horiek ikertu ditugu eta izen horien bidez, euskal identitatea eta euskararen funtzio adierazkor hori aztertu.

Deskargak

Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.

Downloads

Argitaratua

2011-06-22

Aipuak nola egin

Apodaka Ostaikoetxea, E., Anduaga Matud, J., Anduaga Berrotaran, U., & Ferrand, J.-J. (2011). Euskararen eginkizun eta leku sozialak: enpresa-izenen kasua. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (77), 61–101. https://doi.org/10.26876/uztaro.77.2011.4

Zenbakia

Atala

Artikuluak

Kategoriak