Hezkuntzaren ebaluaketarako aurrebaldintzak

Authors

  • Jaione Apalategi Begiristain

Abstract

Gai honen asmo orokorra bitan banatzen da, alde batetik: a) asko hitz egiten den, eta hitz egin beharko den, Hezkuntza/Ebaluaketaz sakondu, kontzeptu hauen inguruko berriak emanez, eta gure abiapuntua hezkuntzaren ebaluaketa kualitatiboaren ildoan kokatzea. Pedagogiaz, ihardutean, berriz, hezkuntzak zientzia izateko dituen arrazoiak zein baldintzak mugatu beharrak, haren epistemologiaz arduratzera eramango gaitu. Jarraian, hezkuntz sistemaren ebaluaketa egiteak zertaz hitz egitea esan nahi duen adierazten dugu, hots, kultura orokorra-askatasuna-kultura espezializatua. Azkenik, eskolaren erakuntz ezagumenduei esker, ikastetxearen ebaluaketaz ihardungo dugu. Beste alde batetik: b) hemen jasotzen den berrikuntza nabarmena hauxe da: \"euskal irakaskuntza\" eraikitzeko, aurrez bete behar diren baldintza eta urratsez hitz egiten dela.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

1992-02-12

How to Cite

Apalategi Begiristain, J. (1992). Hezkuntzaren ebaluaketarako aurrebaldintzak. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (6), 117–124. Retrieved from https://aldizkariak.ueu.eus/index.php/uztaro/article/view/3738

Issue

Section

Article

Categories