Hezkuntzaren ebaluaketarako aurrebaldintzak
Abstract
Gai honen asmo orokorra bitan banatzen da, alde batetik: a) asko hitz egiten den, eta hitz egin beharko den, Hezkuntza/Ebaluaketaz sakondu, kontzeptu hauen inguruko berriak emanez, eta gure abiapuntua hezkuntzaren ebaluaketa kualitatiboaren ildoan kokatzea. Pedagogiaz, ihardutean, berriz, hezkuntzak zientzia izateko dituen arrazoiak zein baldintzak mugatu beharrak, haren epistemologiaz arduratzera eramango gaitu. Jarraian, hezkuntz sistemaren ebaluaketa egiteak zertaz hitz egitea esan nahi duen adierazten dugu, hots, kultura orokorra-askatasuna-kultura espezializatua. Azkenik, eskolaren erakuntz ezagumenduei esker, ikastetxearen ebaluaketaz ihardungo dugu. Beste alde batetik: b) hemen jasotzen den berrikuntza nabarmena hauxe da: \"euskal irakaskuntza\" eraikitzeko, aurrez bete behar diren baldintza eta urratsez hitz egiten dela.Downloads
Download data is not yet available.
License
Copyright (c) 1992 Uztaro
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Downloads
Published
1992-02-12
How to Cite
Apalategi Begiristain, J. (1992). Hezkuntzaren ebaluaketarako aurrebaldintzak. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (6), 117–124. Retrieved from https://aldizkariak.ueu.eus/index.php/uztaro/article/view/3738