Lehen Hezkuntzan Interneten erabilera arduratsua lantzeko formazio-ekintza

Egileak

  • Rakel Gamito Gomez
  • Pilar Aristizabal Llorrente
  • Maria Teresa Vizcarra Morales

DOI:

https://doi.org/10.26876/uztaro.108.2019.1

Gako-hitzak:

Internet, Arriskua, Segurtasuna, Lehen Hezkuntza

Laburpena

Egun, Internet eta online egotearen beharra bizitzaren parte dira. Ondorioz, gaitasun digitala gero eta garrantzitsuagoa da eta sarearen erabilera segurua bermatzen duten estrategiak garatzea gizarte digitalaren erronka nagusia. Horregatik, azken hamarkadetan teknologia hezkuntza-esparruan txertatzeko zenbait IKT-politika, programa eta lege definitu dira. Hala ere, oraindik, Euskal Autonomia Erkidegoko Oinarrizko Hezkuntzaren curriculumetik kanpo daude DIGCOMP markoak segurtasun-arloan ezartzen dituen gaitasunen bat edo beste. Gabezia hori konpentsatu nahian, lanak jasotzen du Lehen Hezkuntzako 4., 5. eta 6. mailako ikasleekin Interneten erabilera arduratsua lantzeko formazio-ekintzaren diseinua eta balorazioa. Emaitzak positiboak izan dira eta azpimarratzen dute funtsezkoa dela hezkuntza-eremuan Interneten erabilera seguruari buruz hausnartzea, txikitatik eta modu aktiboan.

Deskargak

Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.

Downloads

Argitaratua

2019-03-11

Aipuak nola egin

Gamito Gomez, R., Aristizabal Llorrente, P., & Vizcarra Morales, M. T. (2019). Lehen Hezkuntzan Interneten erabilera arduratsua lantzeko formazio-ekintza. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (108), 5–26. https://doi.org/10.26876/uztaro.108.2019.1

Zenbakia

Atala

Artikuluak

Kategoriak

Egile beraren artikulu irakurrienak