Elkarrekintza didaktikoa eta album ilustratua hezkuntza literariorako giltzarri. Ezagutzak elkarrekin eraikitzen

Egileak

  • Haizea Galarraga Arrizabalaga
  • Idurre Alonso Amezua

DOI:

https://doi.org/10.26876/uztaro.106.2018.1

Gako-hitzak:

Literaturaren didaktika, Hezkuntza literarioa, Lehen Hezkuntza, Elkarrekintza didaktikoa, Ikaskuntza dialogikoa, Album ilustratua, Irakasleen prestakuntza

Laburpena

Lan hau hezkuntza literarioaren esparruan kokatzen da, eta helburu du elkarrekintza didaktikoaren estrategietan sakontzea, elkarrekintza diseinatzeko eta gelaratzeko modu desberdinak aztertuz. Horretarako, album ilustratua izan da aztertutako gelaratzeetan langai izan den generoa, hain zuzen ere, genero horren izaera erraztatzailea delako elkarrekintzak eraikitzeko, ikaskuntza dialogikoa sustatzeko eta literaturaz hitz egiteko. Ildo horretatik, ikertu dira album ilustratuak eta elkarrekintzak eskaintzen dituzten aukerak gaitasun literarioak nahiz komunikatiboak lantzeko. Hori guztia prestakuntza ikertuaren barruan egin da Arizmendi Ikastolan, eta Lehen Hezkuntzako laugarren mailako irakasle baten gelaratzeak analizatu dira; horietako bakoitzean nagusitu diren elkarrekintza motak eta bakoitzak nola lagundu duen ezagutzak eraikitzen eta mintzagaietan sakontzen.

Deskargak

Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.

Downloads

Argitaratua

2018-08-03

Aipuak nola egin

Galarraga Arrizabalaga, H., & Alonso Amezua, I. (2018). Elkarrekintza didaktikoa eta album ilustratua hezkuntza literariorako giltzarri. Ezagutzak elkarrekin eraikitzen. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (106), 5–27. https://doi.org/10.26876/uztaro.106.2018.1

Zenbakia

Atala

Artikuluak

Kategoriak