Internet bidezko ebaluazio hezitzailea

Egileak

  • Izaskun Ibabe Erostarbe
  • Joana Jauregizar Alboniga-Mayor

Laburpena

Autoebaluazio interaktiboa nabarmentzen da ikasleen ikaskuntza autonomoa sustatzeko gaitasuna duelako; horregatik, garrantzi handia du Goi Hezkuntzako Europar Eremuarekin elkartzeko. Lan honetan irakaskuntzako esperientzia berritzaile bat dago, informatikako tresna baten erabilerarekin (Hot Potatoes) lotua. Tresna hori web sisteman zuzenketa automatikoko autoebaluazio-probak sortzeko eta ezartzeko da. Azterketa honen helburu nagusia da ikustea autoebaluazio interaktiboak zer-nolako eragina duen ikasleen etekin akademikoan eta ikaskuntzaren pertzepzioan. Emaitzek adierazten dute ikasteko autoebaluazio interaktiboa erabiltzen duten ikasleek erabiltzen ez dutenek baino etekin akademiko hobea lortzen dutela.

Deskargak

Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.

Downloads

Argitaratua

2006-12-20

Aipuak nola egin

Ibabe Erostarbe, I., & Jauregizar Alboniga-Mayor, J. (2006). Internet bidezko ebaluazio hezitzailea. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (59), 91–108. Berreskuratua -(e)tik https://aldizkariak.ueu.eus/index.php/uztaro/article/view/4296

Zenbakia

Atala

Artikuluak

Kategoriak