Hezkuntzaren ebaluaketarako aurrebaldintzak

Egileak

  • Jaione Apalategi Begiristain

Laburpena

Gai honen asmo orokorra bitan banatzen da, alde batetik: a) asko hitz egiten den, eta hitz egin beharko den, Hezkuntza/Ebaluaketaz sakondu, kontzeptu hauen inguruko berriak emanez, eta gure abiapuntua hezkuntzaren ebaluaketa kualitatiboaren ildoan kokatzea. Pedagogiaz, ihardutean, berriz, hezkuntzak zientzia izateko dituen arrazoiak zein baldintzak mugatu beharrak, haren epistemologiaz arduratzera eramango gaitu. Jarraian, hezkuntz sistemaren ebaluaketa egiteak zertaz hitz egitea esan nahi duen adierazten dugu, hots, kultura orokorra-askatasuna-kultura espezializatua. Azkenik, eskolaren erakuntz ezagumenduei esker, ikastetxearen ebaluaketaz ihardungo dugu. Beste alde batetik: b) hemen jasotzen den berrikuntza nabarmena hauxe da: \"euskal irakaskuntza\" eraikitzeko, aurrez bete behar diren baldintza eta urratsez hitz egiten dela.

Deskargak

Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.

Downloads

Argitaratua

1992-02-12

Aipuak nola egin

Apalategi Begiristain, J. (1992). Hezkuntzaren ebaluaketarako aurrebaldintzak. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (6), 117–124. Berreskuratua -(e)tik https://aldizkariak.ueu.eus/index.php/uztaro/article/view/3738

Zenbakia

Atala

Artikuluak

Kategoriak