Ikaskuntza pertzeptiboa: aldibereko aurre-esposizioaren efektua

Egileak

  • Naiara Arriola Garikano
  • Joana Perez Tejada
  • Gumersinda Alonso

DOI:

https://doi.org/10.26876/uztaro.74.2010.5

Gako-hitzak:

Ikaskuntza pertzeptiboa · Aldibereko aurre-esposizioa · Orokortzea · Ezkutuko inhibizioa.

Laburpena

Arratoiekin eginiko bi esperimentutan aldibereko aurre-esposizioaren efektua baloratzen saiatu gara zapore-abertsio baldintzatuaren teknika erabiliz, zeinean zapore berdina baina kontzentrazio ezberdinak jasotzen diren. Lehenengo esperimentuan, aurre-esposizioa jarraitua eta luzea izan zen (24 ordukoa, 28 egunetan zehar); bigarren esperimentuan, aldiz, aurre-esposizioa diskretua eta motza izan zen (30 minutu goizean eta 30 arratsean, 4 egunetan zehar). Espero genuenaren kontra, bi esperimentuetan, erantzun baldintzatuaren orokortzea ez zen gutxitua gertatu aldibereko aurre-esposizio baten ondoren, bloketako aurre-esposizio batekin konparatuz. Hala ere, erantzun ezberdina erregistratu genuen estimulu baldintzatu eta frogazko estimuluarekiko bigarren esperimentuan, aldibereko aurre-esposizio baten ondoren. Emaitza hauek, estimuluen konparazio-prozesuak ikaskuntza pertzeptiboan duen zerikusiarekin eztabaidatuak izango dira.

Deskargak

Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.

Downloads

Argitaratua

2010-09-30

Aipuak nola egin

Arriola Garikano, N., Perez Tejada, J., & Alonso, G. (2010). Ikaskuntza pertzeptiboa: aldibereko aurre-esposizioaren efektua. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (74), 75–92. https://doi.org/10.26876/uztaro.74.2010.5

Zenbakia

Atala

Artikuluak

Kategoriak

Egile beraren artikulu irakurrienak