Zuzeneko marketing-a enpresa berrirako disziplina

Egileak

  • Joseba Etxebarria Gangoiti

Laburpena

Ondorengo lerrootan laster eragin handia izango duen disziplina bat ezagutuko dugu. Europako merkatuko lehian sartu gara eta hemendik aurrera negozioetan erabiltzen diren teknikak ahalik eta gehien ezagutu beharko dira. Hauetako bat zuzeneko marketing-a dugu. Artikulu honetan, Joseba Etxebarria Gangoiti, Gizarte- eta Informazio-Zientzien Fakultateko Irakasleak zuzeneko marketing-aren definizio eta etorkizunari buruzko azalpena ematen digu. Laster konturatuko gara zuzeneko marketing-a teknika bat ezezik enpresarako filosofia berri bat ere badela. Horri esker, enpresak eta bezeriak beren arteko harremanak estutzen dituzte. Beharbada horretanxe datza arrakasta.

Deskargak

Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.

Downloads

Argitaratua

1992-05-05

Aipuak nola egin

Etxebarria Gangoiti, J. (1992). Zuzeneko marketing-a enpresa berrirako disziplina. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (4), 85–101. Berreskuratua -(e)tik https://aldizkariak.ueu.eus/index.php/uztaro/article/view/3717

Zenbakia

Atala

Artikuluak

Kategoriak