Zuzeneko marketing-a enpresa berrirako disziplina

Authors

  • Joseba Etxebarria Gangoiti

Abstract

Ondorengo lerrootan laster eragin handia izango duen disziplina bat ezagutuko dugu. Europako merkatuko lehian sartu gara eta hemendik aurrera negozioetan erabiltzen diren teknikak ahalik eta gehien ezagutu beharko dira. Hauetako bat zuzeneko marketing-a dugu. Artikulu honetan, Joseba Etxebarria Gangoiti, Gizarte- eta Informazio-Zientzien Fakultateko Irakasleak zuzeneko marketing-aren definizio eta etorkizunari buruzko azalpena ematen digu. Laster konturatuko gara zuzeneko marketing-a teknika bat ezezik enpresarako filosofia berri bat ere badela. Horri esker, enpresak eta bezeriak beren arteko harremanak estutzen dituzte. Beharbada horretanxe datza arrakasta.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

1992-05-05

How to Cite

Etxebarria Gangoiti, J. (1992). Zuzeneko marketing-a enpresa berrirako disziplina. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (4), 85–101. Retrieved from https://aldizkariak.ueu.eus/index.php/uztaro/article/view/3717

Issue

Section

Article

Categories