Zuzeneko marketing-a enpresa berrirako disziplina
Abstract
Ondorengo lerrootan laster eragin handia izango duen disziplina bat ezagutuko dugu. Europako merkatuko lehian sartu gara eta hemendik aurrera negozioetan erabiltzen diren teknikak ahalik eta gehien ezagutu beharko dira. Hauetako bat zuzeneko marketing-a dugu. Artikulu honetan, Joseba Etxebarria Gangoiti, Gizarte- eta Informazio-Zientzien Fakultateko Irakasleak zuzeneko marketing-aren definizio eta etorkizunari buruzko azalpena ematen digu. Laster konturatuko gara zuzeneko marketing-a teknika bat ezezik enpresarako filosofia berri bat ere badela. Horri esker, enpresak eta bezeriak beren arteko harremanak estutzen dituzte. Beharbada horretanxe datza arrakasta.Downloads
Download data is not yet available.
License
Copyright (c) 1992 Uztaro
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Downloads
Published
1992-05-05
How to Cite
Etxebarria Gangoiti, J. (1992). Zuzeneko marketing-a enpresa berrirako disziplina. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (4), 85–101. Retrieved from https://aldizkariak.ueu.eus/index.php/uztaro/article/view/3717