Giza eskubideetarako hezkuntza gatazka osteko gizartean. Teoriatik praktikara

Egileak

  • Aritza Saenz del Castillo
  • Joseba Iñaki Arregi Orue
  • Ana Isabel Ugalde Gorostiza
  • Joseba Jon Longarte Arriola

DOI:

https://doi.org/10.26876/uztaro.117.2021.3

Gako-hitzak:

Giza Eskubideetarako Hezkuntza, Unibertsitate-ikasketak, Konpetentzia Sozial eta Zibikoa, Proposamen didaktikoa, Adi-Adian modulua

Laburpena

Aspalditik Giza Eskubideetarako Hezkuntzaren garrantziaz jabetu gara hezkuntza-komunitatean. Hori horrela, pertsona orori gizaki izateagatik dagozkion eskubide bortxaezinen ezagutza ezinbestekoa da, eta ikasleei gizartean gertatzen diren eskubideen urraketez ohartarazi behar zaie. Benetako berdintasunean oinarritutako gizarte demokratikoa helburutzat izanda, horrelako jarrerak ekidin beharrean gaude, horiek salatuz eta horiei aurre egiteko irtenbideak bilaraziz. Azken finean, Giza Eskubideetarako Hezkuntzaren bidez gizabanako eta gizatalde kritikoak sortu nahian gaude, gure ikasleak herritar aktiboak, parte-hartzaileak eta eraldatzaileak bilakatuz eta bizikidetza erraztuko duten subjektuak sorraraziz. Horretarako, Gasteizko Hezkuntza Fakultateko ikasleekin hasierako praktika analitiko bat egin da Adi-Adian moduluaren barnean, non Giza Eskubideen Aldarrikapen Unibertsalaren eskubide zibil, politiko, sozial eta kulturalak egungo berriekin harremanetan jarri diren; bide batez, Konpetentzia Sozial eta Zibikoa garatu eta ikasleak Giza Eskubideetarako Hezkuntzaren praktikotasunaz jabetu dira. Bestalde, koebaluazio-ariketa baten bidez, ikasleek ikaskuntza-prozesu honi buruzko hausnarketa egin dute, eta emaitza positiboak lortu.

Deskargak

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Downloads

Argitaratua

2021-05-21

Aipuak nola egin

Saenz del Castillo, A., Arregi Orue, J. I., Ugalde Gorostiza, A. I., & Longarte Arriola, J. J. (2021). Giza eskubideetarako hezkuntza gatazka osteko gizartean. Teoriatik praktikara. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (117), 55–73. https://doi.org/10.26876/uztaro.117.2021.3

Zenbakia

Atala

Artikuluak

Egile beraren artikulu irakurrienak