iRAKER: UPV/EHUko irakasleen gaitasun akademikoa garatzeko programa. Lehen deialdiaren inpaktuaren balorazioa

Egileak

  • Aitor Mendia Urrutia
  • Itziar Rekalde Rodriguez

DOI:

https://doi.org/10.26876/uztaro.114.2020.1

Gako-hitzak:

Goi-mailako hezkuntza, Irakasle hasiberriak, Mentoretza, Kasu-azterketa, Garapen akademikoa

Laburpena

Ikerketa kualitatibo honetan iRAKERek, UPV/EHUko irakasleen gaitasun akademikoa garatzeko programak, bertan parte hartutako irakasleen irakaskuntza-, ikerkuntza- eta kudeaketa-gaitasunean izan duen inpaktua aztertu da. iRAKERen lehen deialdian parte hartutako irakasleen esperientzia sakonean ezagutu nahi zela kontuan izanik, kasu-azterketa bat gauzatu da. Horretarako, datuak biltzeko estrategia nagusia sakoneko elkarrizketa izan da, bertatik eratorritako datuak galdetegietatik eta dokumentuen analisi hermeneutikotik eskuratutakoekin triangelatu badira ere. Horrela, irakasleen motibazioak, eskuratu dituzten gaitasunak eta horiengan izandako eraldaketak ezagutu ahal izan dira. Ondoriotzat esan liteke programa honek bertan parte hartutako irakasleen ikerkuntza- eta kudeaketa-gaitasunean eragina izan duela, baina batez ere haien irakaskuntza-gaitasunean.

Deskargak

Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.

Downloads

Argitaratua

2020-07-06

Aipuak nola egin

Mendia Urrutia, A., & Rekalde Rodriguez, I. (2020). iRAKER: UPV/EHUko irakasleen gaitasun akademikoa garatzeko programa. Lehen deialdiaren inpaktuaren balorazioa. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (114), 5–31. https://doi.org/10.26876/uztaro.114.2020.1

Zenbakia

Atala

Artikuluak

Kategoriak

Egile beraren artikulu irakurrienak