Euskarazko komunikabideen aukerak sare sozialetan: LIKEly

Egileak

  • Libe Mimenza Castillo

DOI:

https://doi.org/10.26876/uztaro.111.2019.4

Gako-hitzak:

Komunikabideak, Euskara, Sare sozialak, Facebook, Twitter, Instagram

Laburpena

Euskara hutsean aritzen diren komunikabideen komunikazio-produktuak ehunka dira. Egun, komunikazio-bitartekoak eta -aukerak inoiz baino gehiago diren aro honetan, euskarazko ekoizpenen kontsumitzaile potentzialak ere inoiz baino gehiago gara. Errealitate hori arakatzeko, Hekimen euskal hedabideen elkartean biltzen diren hedabideak ditu aztergai lan honek; hain zuzen, sare sozialen bidez egiten duten zabalpena, eta horien bidez lor ditzaketen audientziak ikergai. Informazioaren kontsumo-ohituretatik abiatuta behatuko da fenomenoaren nolakotasuna, hurrengo ikerketa batean sareetarako bide-orri bat proposatzeko asmoz. Xede argiko lan-lerroa: erraldoien artean nor izateko algoritmo propioa sortzen saiatzea.

Deskargak

Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.

Downloads

Argitaratua

2019-12-05

Aipuak nola egin

Mimenza Castillo, L. (2019). Euskarazko komunikabideen aukerak sare sozialetan: <i>LIKEly</i>. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (111), 53–62. https://doi.org/10.26876/uztaro.111.2019.4

Zenbakia

Atala

Artikuluak

Kategoriak

Egile beraren artikulu irakurrienak