Ikasleen ikasmoldea neurtzeko galdetegia: Revised two-factors Study Process Questionnaire lanabesaren egokitzapena euskarara
DOI:
https://doi.org/10.26876/uztaro.90.2014.5Gako-hitzak:
Ikasmoldea · Baliozkotasuna · FidagarritasunaLaburpena
Lan honetan The Revised two-factor Study Process Questionnaire lanabesa euskarara egokituta eta haren ezaugarri psikometrikoak aurkezten dira. Lanabes horrek ikasleen ikasmoldea neurtzen du eta Student Approaches to Learning paradigma teorikoan oinarritzen da. Emaitzek baieztatu zuten jatorrizko egileek proposatutako faktore-egitura. Horrez gain, eskalek fidagarritasun-koefiziente onargarriak erakutsi zituzten eta lanabesaren aldibereko baliozkotasuna egokia izan zen.
Deskargak
Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.
Lizentzia
Copyright (c) 2014 Uztaro
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Downloads
Argitaratua
2014-09-17
Aipuak nola egin
Garcia, M. (2014). Ikasleen ikasmoldea neurtzeko galdetegia: Revised two-factors Study Process Questionnaire lanabesaren egokitzapena euskarara. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (90), 77–96. https://doi.org/10.26876/uztaro.90.2014.5