Ikasleen ikasmoldea neurtzeko galdetegia: Revised two-factors Study Process Questionnaire lanabesaren egokitzapena euskarara

Egileak

  • Maite Garcia

DOI:

https://doi.org/10.26876/uztaro.90.2014.5

Gako-hitzak:

Ikasmoldea · Baliozkotasuna · Fidagarritasuna

Laburpena

Lan honetan The Revised two-factor Study Process Questionnaire lanabesa euskarara egokituta eta haren ezaugarri psikometrikoak aurkezten dira. Lanabes horrek ikasleen ikasmoldea neurtzen du eta Student Approaches to Learning paradigma teorikoan oinarritzen da. Emaitzek baieztatu zuten jatorrizko egileek proposatutako faktore-egitura. Horrez gain, eskalek fidagarritasun-koefiziente onargarriak erakutsi zituzten eta lanabesaren aldibereko baliozkotasuna egokia izan zen.

Deskargak

Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.

Downloads

Argitaratua

2014-09-17

Aipuak nola egin

Garcia, M. (2014). Ikasleen ikasmoldea neurtzeko galdetegia: Revised two-factors Study Process Questionnaire lanabesaren egokitzapena euskarara. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (90), 77–96. https://doi.org/10.26876/uztaro.90.2014.5

Zenbakia

Atala

Artikuluak

Kategoriak