Arrantza-merkatuan Gasteizko merkatariek izandako partaidetza eta inbertsioak (XVII. mendearen hasieran)

Egileak

  • Alberto Angulo Morales

Laburpena

XVII. mendearen hasieran zehar Gaztelan arrain negozioaren arrakastak leku eta negozio ezberdinetan sartutako merkatari kopuru handi baten partaidetza ekarri zuen. Horregatik, balea eta arrain mota askoren ehiza kanpainak finantzatzeko merkataritza-konpainien sortze prozesua handituz joan zen. Konpainia hauen sortze eta indartze prozesuan Baiona, Bilbo edo Gasteizko merkatari askok parte hartu zuen. Azken horiek, Gasteiztarrek, ontzijabeekin eta Madrilgo arrain inportatzaile (gehienak atzerritarrak) handiekin zituzten harreman estu eta bereziei esker, negozio hauetan aparteko garrantzia eskuratu zuten. Azkenengoz, arrain merkatuaren monopolizatzeko ahalegin horrek Gasteizko merkatari batzuen kasuetan ez zuen arrakastarik izan.

Deskargak

Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.

Downloads

Argitaratua

1999-04-23

Aipuak nola egin

Angulo Morales, A. (1999). Arrantza-merkatuan Gasteizko merkatariek izandako partaidetza eta inbertsioak (XVII. mendearen hasieran). Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (28), 37–58. Berreskuratua -(e)tik https://aldizkariak.ueu.eus/index.php/uztaro/article/view/3929

Zenbakia

Atala

Artikuluak

Kategoriak