Alkoholaren kontrako kanpainak: edan-neurriaren bila marketingaren bidez

Egileak

  • Marisa Expósito Renedo

Laburpena

Laurogeiko hamarkadatik aurrera herrialde garatu gehienetan teknika erakarkorrak erabili izan dira hiritarren portaera zehatz batzuk aldatzeko asmotan. Gobernuak giza-marketing kanpainetan diru asko gastatzen du. Drogari buruzko kanpainei dagokienez horrelako inbertsioak justifikatuak dirudite drogomenpekotasunak gizartean eta ekonomian ondorio larriak ekarri baititu. Baina, zein da kanpaina hauen eraginkortasuna? Galdera honi erantzuten saiatuko gara alkoholaren kanpaina batzuen ikerketaren bidez. Zer egin den ezagutzeak, zerk funtzionatu duen eta zerk ez, horrek guztiak etorkizuneko kanpainekin aurrera egiten lagun gaitzake.

Deskargak

Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.

Downloads

Argitaratua

1996-04-16

Aipuak nola egin

Expósito Renedo, M. (1996). Alkoholaren kontrako kanpainak: edan-neurriaren bila marketingaren bidez. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (16), 79–97. Berreskuratua -(e)tik https://aldizkariak.ueu.eus/index.php/uztaro/article/view/3845

Zenbakia

Atala

Artikuluak

Kategoriak