Adin erlatiboaren efektua eskola-garaian

Egileak

  • Joana Garmendia Zaldua
  • Itxaso Marti Carrera
  • Andone Sistiaga Berrondo

DOI:

https://doi.org/10.26876/uztaro.113.2020.5

Gako-hitzak:

Adin erlatiboaren efektua, Eremu akademikoa, Jaiotzehilabetea, Ikasitako babesgabetasuna

Laburpena

Ikaskuntza-arazoak direla-eta, kontsulta psikologikora jotzen duten haurren artean, urte-amaieran jaiotako ikasleen eskaera handiagoa detektatu dute zenbait autorek. Adin erlatiboaren efektua (RAE), adin bereko talde bat osatzen duten subjektuen arteko adin kronologiko desberdintasunak eragiten dituen desberdintasunen multzoa da. Berrikuspen honen helburua RAEak eremu akademikoan duen inpaktua aztertzea da. Aztertutako lanen % 72k RAEak eremu akademikoan duen inpaktuaren aldeko ebidentzia aurkitu dute. RAEaren funtzionamendu hipotetikoa azaltzeko asmotan «eredu» bat proposatzen da, non RAEaren hasieran, mantentzean eta ondorioetan inplikatuta egon daitezkeen aldagaien dinamikak azaltzen diren. Era berean, RAEaren inpaktuaren iragankortasuna aztertzen da.

Deskargak

Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.

Downloads

Argitaratua

2020-04-29

Aipuak nola egin

Garmendia Zaldua, J., Marti Carrera, I., & Sistiaga Berrondo, A. (2020). Adin erlatiboaren efektua eskola-garaian. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (113), 93–109. https://doi.org/10.26876/uztaro.113.2020.5

Zenbakia

Atala

Artikuluak

Kategoriak

Egile beraren artikulu irakurrienak