Euskarazko haur-literatura eta kulturartekotasuna

Egileak

  • Nerea Alzola Maiztegi
  • Amelia Barquín Lopez

DOI:

https://doi.org/10.26876/uztaro.100.2017.5

Gako-hitzak:

Haur-literatura, Kulturarteko hezkuntza, Kulturarteko konpetentziak

Laburpena

Ikerketa honetan euskaraz argitaratutako haur-liburuen corpus bat aztertu da kulturarteko ikuspegitik. Helburua izan da kulturarteko konpetentziak garatzen lagundu dezaketen liburuak aurkitzea; alegia, kulturarteko hezkuntzaren tresna moduan erabil daitezkeenak. Horretarako, irizpideak bilatzea derrigorrezkoa izan da, eta irizpideen zerrenda bat eraiki da, haur-literaturan aplikatzeko; zer liburuk laguntzen duten konpetentzia horiek garatzen detektatu ahal izateko, hain zuzen. Ikerketan, beraz, haur-literaturako corpus bat zedarritu da, analizatzeko irizpideak finkatu dira, irizpideen arabera corpusaren azterketa egin da, eta ondorioak atera dira.

Deskargak

Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.

Downloads

Argitaratua

2017-03-14

Aipuak nola egin

Alzola Maiztegi, N., & Barquín Lopez, A. (2017). Euskarazko haur-literatura eta kulturartekotasuna. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (100), 113–138. https://doi.org/10.26876/uztaro.100.2017.5

Zenbakia

Atala

Artikuluak

Kategoriak