Euskarazko haur-literatura eta kulturartekotasuna

Egileak

  • Nerea Alzola Maiztegi
  • Amelia Barquín Lopez

DOI:

https://doi.org/10.26876/uztaro.100.2017.5

Gako-hitzak:

Haur-literatura, Kulturarteko hezkuntza, Kulturarteko konpetentziak

Laburpena

Ikerketa honetan euskaraz argitaratutako haur-liburuen corpus bat aztertu da kulturarteko ikuspegitik. Helburua izan da kulturarteko konpetentziak garatzen lagundu dezaketen liburuak aurkitzea; alegia, kulturarteko hezkuntzaren tresna moduan erabil daitezkeenak. Horretarako, irizpideak bilatzea derrigorrezkoa izan da, eta irizpideen zerrenda bat eraiki da, haur-literaturan aplikatzeko; zer liburuk laguntzen duten konpetentzia horiek garatzen detektatu ahal izateko, hain zuzen. Ikerketan, beraz, haur-literaturako corpus bat zedarritu da, analizatzeko irizpideak finkatu dira, irizpideen arabera corpusaren azterketa egin da, eta ondorioak atera dira.

Deskargak

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Downloads

Argitaratua

2017-03-14

Aipuak nola egin

Alzola Maiztegi, N., & Barquín Lopez, A. (2017). Euskarazko haur-literatura eta kulturartekotasuna. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (100), 113–138. https://doi.org/10.26876/uztaro.100.2017.5

Zenbakia

Atala

Artikuluak