Idatzizko albisteen ikusentzunezkotzea. Wall Street Journal, New York Times, El Pais, Ara, El Correo, Berria, Argia eta Goiena aztergai

Egileak

  • Marijo Deogracias Horrillo

DOI:

https://doi.org/10.26876/uztaro.95.2015.4

Gako-hitzak:

Komunikabideak · Bideo-kazetaritza · Ikus-entzunezkotzea · Idatzizko albisteak

Laburpena

Komunikabideak, oro har, jakitun dira online bidezko bideo-kontsumoa etengabe hazten ari dela. Eta idatzizko komunikabideek ere ekin diote albisteen ikus-entzuteko prozesuari. Hori bakarrik ez, bideo propioen ekoizpenean ari dira jatorriz idatzizko medioak direnak, oso garbi izan gabe idatzizko albistearen eta ikus-entzunezkoaren artean egon behar den harremana. Kontsumo-joerak aldatzen doazen heinean, esperimentazio-fasean murgildu dira baita egunkariak ere, euren edizio digitaletan. Bizirauteko erronka ote da ikus-entzunezkotze propioa gauzatzea? Galdera horri erantzun ahal izateko, ezinbestekoa da jakitea egunkari horien bideogintza nolakoa den eta zein eratako albisteetan ari diren ikus-entzunezkotzen.

Deskargak

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Downloads

Argitaratua

2015-11-23

Aipuak nola egin

Deogracias Horrillo, M. (2015). Idatzizko albisteen ikusentzunezkotzea. Wall Street Journal, New York Times, El Pais, Ara, El Correo, Berria, Argia eta Goiena aztergai. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (95), 73–96. https://doi.org/10.26876/uztaro.95.2015.4

Zenbakia

Atala

Artikuluak