Plastikaren eta Ikusizkoen Hezkuntza EAEn: zer-nolako arte-hezkuntza ahalbidetzen dute testuliburuen irudiek?

Egileak

  • Idoia Marcellán Baraze
  • Ainhoa Gomez Pintado

DOI:

https://doi.org/10.26876/uztaro.89.2014.1

Gako-hitzak:

Arte bisualen hezkuntza · Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza · Kultura bisuala · Artea

Laburpena

Ikerketa honetan Euskal Autonomia Erkidegoko eskoletan zer-nolako arte-hezkuntza jorratzen den aztertu da, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan Plastikaren eta Ikusizkoen Hezkuntzarako testuliburuen irudiei erreparatuz. Ondorio nagusia hau da: ikuspegi zaharkitu bat islatzen dute, jorratzen diren edukiengatik zein haiek lantzeko planteatzen diren jarduerengatik. Etorkizunerako proposamen batzuk aipatzen dira amaieran, kultura bisualaren eta estudio bisualen ikerketek sorturiko markoa oinarritzat hartuz.

Deskargak

Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.

Downloads

Argitaratua

2014-07-04

Aipuak nola egin

Marcellán Baraze, I., & Gomez Pintado, A. (2014). Plastikaren eta Ikusizkoen Hezkuntza EAEn: zer-nolako arte-hezkuntza ahalbidetzen dute testuliburuen irudiek?. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (89), 5–18. https://doi.org/10.26876/uztaro.89.2014.1

Zenbakia

Atala

Artikuluak

Kategoriak