Artearen eta subjektuaren eraikuntza: Nan Goldin-en aukera, intimitate-kontakizunak askatze-errepresentazio gisa

Egileak

  • Oihana Garro Larrañaga

DOI:

https://doi.org/10.26876/uztaro.87.2013.1

Gako-hitzak:

Subjektuaren eraikuntza · Familia-narrazioak · Identitate narratiboa · Memoria · Argazkilaritza · Intimitatea

Laburpena

Artikulu honetan artearen bidez subjektu garaikidea eraikitzeko aukeren baldintza posibleak aztertzen dira. Lan artistikoa, askatze-errepresentazio bat izan ahal den neurrian, proposatzen da subjektu artista eraikitzeko tresna gisa, eta eraikitze modu hori bereizten da lotze-errepresentazioek eta instituzioek soilik eraikitako subjektu garaikidearengandik. Auzi hori azaltzeko Nan Goldinen (Washington, 1953) egiteko modua aztertuko da. Artista horrek familia-argazkietatik abiatuz intimitatearen narrazioa egiten du, azken 40 urteetako irudi-eguneroko baten bidez bizitza kontatuaz. Goldinen ibilbideaz gogoeta egitean, haren bizitzako bi une memoria eta argazkilaritza ulertzeko bi modurekin jarri ditugu harremanetan; gainera, bere familia-albumean intimitateari eta memoriaren izaerari ematen dien tratamendua aztertzen da.

Deskargak

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Downloads

Argitaratua

2013-12-04

Aipuak nola egin

Garro Larrañaga, O. (2013). Artearen eta subjektuaren eraikuntza: Nan Goldin-en aukera, intimitate-kontakizunak askatze-errepresentazio gisa. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (87), 5–22. https://doi.org/10.26876/uztaro.87.2013.1

Zenbakia

Atala

Artikuluak