Koldo Almandozen zinema: iradokizuna ardatz duen zinema librea

Egileak

  • Iñaki Lazkano Arrillaga
  • Nekane E. Zubiaur Gorozika
  • Ainhoa Fernandez de Arroyabe Olaortua

DOI:

https://doi.org/10.26876/uztaro.86.2013.5

Gako-hitzak:

Film laburra · Intriga · Genero-hibridazioa · Iradokizuna

Laburpena

Euskal zinemak azken urteotan eman duen egilerik esanguratsuenetakoa da Koldo Almandoz. Nazioartean ezagun egin duten film laburrak—Razielen itzulera (1997), Belarra (2002), Amuak (2004), Midori (2006),Columba Palumbus (2007), Ahate pasa (2009) eta Deus et machina (2012 —oinarri harturik, haren zinema iradokitzailearen giltzarriak ezagutzera ematea da ikerketa-lan honen xede nagusia. Alegia, zuzendari donostiarraren zineman nagusi diren gaiak, baliabide narratiboak nahiz aukera estetikoak ere doitasun osoz biluztea. Hala, film laburrak analizatu ostean, Almandozen zinemaren izaera finkatuko da. Genero-hibridazioa, narrazio-jokoa eta irudiaren nagusigoa ardatz dituen interpretazio askeko zinema da.

Deskargak

Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.

Downloads

Argitaratua

2013-09-06

Aipuak nola egin

Lazkano Arrillaga, I., Zubiaur Gorozika, N. E., & Fernandez de Arroyabe Olaortua, A. (2013). Koldo Almandozen zinema: iradokizuna ardatz duen zinema librea. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (86), 149–166. https://doi.org/10.26876/uztaro.86.2013.5

Zenbakia

Atala

Artikuluak

Kategoriak