Hezkuntza-erakundeen kudeaketa orekatua: EFQM ereduan oinarritutako Balanced Scorecard «akademikoa»

Egileak

  • Unai Del Burgo Garcia
  • María Jesús Luengo Valderrey

DOI:

https://doi.org/10.26876/uztaro.85.2013.1

Gako-hitzak:

Hezkuntza-erakundeak · Kudeaketa-kontrola · EFQM eredua · Balanced Scorecard

Laburpena

Ohiko kontabilitate-sistema ekonomiko-finantzarioek muga nabariak dituzte hezkuntza-erakundeen aldagai ez-finantzarioak kontrolatzeko. Aldagai horietatik garrantzitsuena hezkuntzaren kalitatea da. Gure inguruko hezkuntza-erakundeen artean, EFQM ereduak du lehentasuna Erabateko Kalitatearen Kudeaketaren esparruan. Lan honetan, EFQM eredua kudeaketa-kontrolaren eta kontabilitatearen ikuspegitik aztertuko dugu, eredu horrek hezkuntza-erakundeen jardunbidea egoki planifikatu eta kontrolatzeko duen gaitasuna baloratuz. Zehazki, EFQM ereduarekin integratuz, adierazle finantzarioz eta ez-finantzarioz osatutako Balanced Scorecard tresnaren erabilera proposatuko dugu, hezkuntza-erakundeen kudeaketa orekatua gidatzeko eta kontrolatzeko tresna gisa.

Deskargak

Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.

Downloads

Argitaratua

2013-06-11

Aipuak nola egin

Del Burgo Garcia, U., & Luengo Valderrey, M. J. (2013). Hezkuntza-erakundeen kudeaketa orekatua: EFQM ereduan oinarritutako Balanced Scorecard «akademikoa». Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (85), 5–29. https://doi.org/10.26876/uztaro.85.2013.1

Zenbakia

Atala

Artikuluak

Kategoriak