Estrategia meritokratikoa auzitan. Ibilbide akademiko-profesionalen azterketa Donostialdean
DOI:
https://doi.org/10.26876/uztaro.81.2012.6Gako-hitzak:
Meritokrazia · Estratifikazioa · Ibilbide akademikoak · Ibilbide profesionalak.Laburpena
Ibilbide akademiko-profesionalen ikerketa kualitatiboa eremu oso esanguratsua da meritokrazia aztertzeko. Estrategia meritokratikoak rol garrantzitsua jokatzen du hezkuntza-sisteman, lan-baldintzei ere eragiten die, eta zerikusia du familien estrategiekin eta norbanakoen dinamikekin. Meritokraziak aldarrikatzen duenaren arabera, estratifikazioa soilik meritu indibidualetan oinarritzen da. Aitzitik, artikulu honek kritikatu egiten du estrategia meritokratikoa, eta beste ikuspegi bat proposatzen du: lau erakunde sozialek (norbanakoak, familiak, hezkuntzak eta enpleguak) elkarri eragiten diote norbanakoen posizio sozialen eraikuntzan. Botere-harremanen sare konplexu batek baldintzatzen du lau erakunde horien arteko gatazka iraunkorra.Deskargak
Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.
Lizentzia
Copyright (c) 2012 Uztaro
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Downloads
Argitaratua
2012-05-30
Aipuak nola egin
Zubiri Esnaola, H. (2012). Estrategia meritokratikoa auzitan. Ibilbide akademiko-profesionalen azterketa Donostialdean. Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (81), 91–111. https://doi.org/10.26876/uztaro.81.2012.6