Ziberguneak: komunikazioguneez haratago (III. milurtekokko enpresa multimediatikoak)
Laburpena
Enpresa multimediatikoak agertu dira azken urteotan eta hauen hazteko joera geldiezinezkoa dateke. Artikulu honetan enpresa multime- diatikoen hasiera nondik datorren, hazkunde azkarra nola gertatu den eta Interneten WWW deritzon sarea sortu zenetik zer-nolako aurrerapenak egin diren zibernegozioen inguruan azaltzeko ahalegina egiten da. Off-line-ko enpresak ahanzteke, etorkizunean on-lineko ekoizkinak samaldaka topatuko ditugu nonnahi. Interneterako espreski sortutako enpresen arrakasta hainbat faktoretan dago oinarritua eta garrantzitsuena ekoizkinaren antolakera egokia eta bereizgarria egitea da. Azken atalean, atontze horren eta egitasmoaren inguruan idazten du autoreak.Deskargak
Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.
Lizentzia
Copyright (c) 2000 Uztaro
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Downloads
Argitaratua
2000-05-31
Aipuak nola egin
Palazio Arko, G. J. (2000). Ziberguneak: komunikazioguneez haratago (III. milurtekokko enpresa multimediatikoak). Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (32), 49–57. Berreskuratua -(e)tik https://aldizkariak.ueu.eus/index.php/uztaro/article/view/4035