Ziberguneak: komunikazioguneez haratago (III. milurtekokko enpresa multimediatikoak)

Egileak

  • Gorka J. Palazio Arko

Laburpena

Enpresa multimediatikoak agertu dira azken urteotan eta hauen hazteko joera geldiezinezkoa dateke. Artikulu honetan enpresa multime- diatikoen hasiera nondik datorren, hazkunde azkarra nola gertatu den eta Interneten WWW deritzon sarea sortu zenetik zer-nolako aurrerapenak egin diren zibernegozioen inguruan azaltzeko ahalegina egiten da. Off-line-ko enpresak ahanzteke, etorkizunean on-lineko ekoizkinak samaldaka topatuko ditugu nonnahi. Interneterako espreski sortutako enpresen arrakasta hainbat faktoretan dago oinarritua eta garrantzitsuena ekoizkinaren antolakera egokia eta bereizgarria egitea da. Azken atalean, atontze horren eta egitasmoaren inguruan idazten du autoreak.

Deskargak

Deskargen datuak oraindik ez daude eskuragarri.

Downloads

Argitaratua

2000-05-31

Aipuak nola egin

Palazio Arko, G. J. (2000). Ziberguneak: komunikazioguneez haratago (III. milurtekokko enpresa multimediatikoak). Uztaro. Giza Eta Gizarte-Zientzien Aldizkaria, (32), 49–57. Berreskuratua -(e)tik https://aldizkariak.ueu.eus/index.php/uztaro/article/view/4035

Zenbakia

Atala

Artikuluak

Kategoriak