Nola goza dezakegu eguzkiaz modu osasuntsu batean? Bigarren hezkuntzarako STEM hezkuntza integratuko ikaskuntza-irakaskuntza sekuentzia

Egileak

  • Ane Portillo-Blanco Fisika Aplikatua, Gipuzkoako Ingenieritza Eskola, UPV/EHU
  • Kristina Zuza Fisika Aplikatua, Gipuzkoako Ingenieritza Eskola, UPV/EHU
  • Jenaro Guisasola Fabrikazio Aurreratuaren eta Digitalen Campusa (IMH)

DOI:

https://doi.org/10.26876/ikergazte.vi.02.09

Gako-hitzak:

iSTEM hezkuntza, Ikaskuntza-Irakaskuntza Sekuentzia, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza, Esperimentuen diseinua

Laburpena

STEM hezkuntza integratua ikasgelen errealitatera heldu den metodologia bat da eta, berrikuntza denez gero, materialen sorkuntza eta analisia eskatzen du. Artikulu honetan iSTEM hezkuntzako ikaskuntza-irakaskuntza sekuentzia baten diseinua eta bigarren hezkuntzan aplikatu den atal baten analisia aurkezten da. Bereziki, eguzkitik babesteko modurik onena bilatzen duen proiektua aurkezten da eta, testuinguru horretan, ikasleek egindako esperimentuen diseinua eta aurkeztutako kasuei emandako erantzuna aztertzen da. Helburua da egindako iSTEM sekuentziaren diseinua hobetzeko aukerak aurkitzea.

Downloads

Argitaratua

2025-05-30

Aipuak nola egin

Portillo-Blanco, A., Zuza, K., & Guisasola, J. (2025). Nola goza dezakegu eguzkiaz modu osasuntsu batean? Bigarren hezkuntzarako STEM hezkuntza integratuko ikaskuntza-irakaskuntza sekuentzia. IkerGazte. Nazioarteko Ikerketa Euskaraz, 2, 75–80. https://doi.org/10.26876/ikergazte.vi.02.09