Diseinuan oinarritutako ikerketa zientzien hezkuntzan: teoria ikasgeletara hurbiltzeko tresna

Egileak

  • Oier Pedrera Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU)
  • Oihana Barrutia Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU)
  • José Ramón Díez Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU)

DOI:

https://doi.org/10.26876/ikergazte.vi.02.22

Gako-hitzak:

Zientzien hezkuntza, Diseinuan oinarritutako ikerketa (DOI), Ikaskuntza-irakaskuntza sekuentzia, Teoria-praktika arrakala, Landareen nutrizioa

Laburpena

dutena– eta praktikaren –egunerokotasunean ikasgeletan egiten dena– arteko arrakala da. Ikerketa didaktikoak ikaskuntza-irakaskuntza zailtasun ohikoenak identifikatu eta horiek gainditzeko iradokizun funtsatuak burutu ditu. Aitzitik, ebidentzietan oinarritutako proposamen horiek gutxitan eragiten dute ikasgela errealetako praktiketan. Gauzak horrela, ikerketa honek helburu bikoitza du: 1) arrakala hori murrizteko potentziala duen diseinuan oinarritutako ikerketaren paradigma metodologikoa aurkeztea, eta 2) hori landareen nutrizioaren gai konplexuaren hezkuntza hobetzeko nola erabili den azaltzea.

Downloads

Argitaratua

2025-05-30

Aipuak nola egin

Pedrera, O., Barrutia, O., & Ramón Díez, J. (2025). Diseinuan oinarritutako ikerketa zientzien hezkuntzan: teoria ikasgeletara hurbiltzeko tresna. IkerGazte. Nazioarteko Ikerketa Euskaraz, 2, 171–178. https://doi.org/10.26876/ikergazte.vi.02.22