Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza etapako irakasleen pertzepzioa STEM hezkuntza-ereduarekiko

Egileak

  • Patricia Aránzazu González Atutxa Mondragon Unibertsitatea (MU)
  • Unai Carmona Igartua Mondragon Unibertsitatea (MU)
  • Irati Romero Garmendia Mondragon Unibertsitatea (MU)

DOI:

https://doi.org/10.26876/ikergazte.v.02.07

Gako-hitzak:

STEM, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza, irakasleak, pertzepzioa

Laburpena

Gero eta garapen zientifiko eta teknologiko konplexuagora moldatu beharko den gizartean, egungo ikasleek pentsamendu kritikoa garatu beharko dute eta, arazo-egoera ezberdinen aurrean, irtenbide aproposenak bilatu. Horretarako, ikasleak, STEM alfabetatua izan dadin, STEM hezkuntza-eredua ezagutu eta aplikatzeko estrategia egokiak dituen irakaslea izan behar du bidelagun, nahitaez. Ikerketa honetan, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza etapako 20 irakaslek STEM hezkuntza-ereduaz duten pertzepzioa neurtu da, galdetegi bat erabiliz. Emaitzak aztertuta, ondoriozta daiteke irakasleek marko orokorra ezagutzen dutela eta ikuspegi honen beharraz jabetzen direla. Gainera, haien burua gai ikusten dute STEM proiektuen baitan hainbat adierazle betetzeko.

Downloads

Argitaratua

2023-05-09

Aipuak nola egin

González Atutxa, P. A., Carmona Igartua, U., & Romero Garmendia, I. (2023). Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza etapako irakasleen pertzepzioa STEM hezkuntza-ereduarekiko. IkerGazte. Nazioarteko Ikerketa Euskaraz, 2, 57–64. https://doi.org/10.26876/ikergazte.v.02.07