Laguntzen al dute testuliburuek zientzia ulermen kontzeptual sakona garatzen? Landareen nutrizioa aztergai

Egileak

  • Oier Pedrera Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU)
  • Oihana Barrutia Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU)
  • Jose Ramón Díez Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU)

DOI:

https://doi.org/10.26876/ikergazte.v.02.27

Gako-hitzak:

Zientzien ikaskuntza/irakaskuntza, Testuliburuen azterketa, Landareen nutrizioa, Landareekiko Itsutasuna

Laburpena

Testuliburuak baliabide erabilienetarikoak dira zientzien hezkuntzan. Ondorioz, horien azterketa funtsezkoa da bai ikasleek jasotzen duten instrukzioaren kalitatea eta tipologia ezagutzeko bai liburuak hobetzeko. Ikerketa honetan landareen nutrizioaren gaiaren lanketa aztertu da 1. Batxilergoko Biologiako testuliburuetan oinarrizko lau aspekturi erreparatuz: egitura, eduki kontzeptuala, irudiak eta jarduerak. Hala, EAEn gehien erabiltzen diren liburuek ikaskuntza erreproduktibo eta azalekoa sustatzen dutela behatu da; zientzien ikaskuntza/irakaskuntzaren egungo helburuak diren konpetentzia zientifikoaren eta modelo zientifikoen ulermen sakonaren garapenerako ahuldadeak erakutsiz.

Downloads

Argitaratua

2023-05-09

Aipuak nola egin

Pedrera, O., Barrutia, O., & Ramón Díez, J. (2023). Laguntzen al dute testuliburuek zientzia ulermen kontzeptual sakona garatzen? Landareen nutrizioa aztergai. IkerGazte. Nazioarteko Ikerketa Euskaraz, 2, 219–226. https://doi.org/10.26876/ikergazte.v.02.27