Euskal Herriko Unibertsitateko Hezkuntzaren Museoko urtekarien balioa Hezkuntzaren Historiarako lehen mailako iturri gisa

Egileak

  • Irati Amunarriz-Iruretagoiena Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU)
  • Aintzane Rodríguez-Poza Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU)
  • Peio Manterola-Pavo Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU)

DOI:

https://doi.org/10.26876/ikergazte.v.02.26

Gako-hitzak:

Urtekariak, Hezkuntzaren Historia, iturri berriak

Laburpena

Erakunde askok memoriak, urtekariak, aktak etab. idazten dituzte egindako lanen berri emateko. Ez da desberdina hezkuntza-erakundeen kasuan, XIX. mendearen amaieraz geroztik hainbat motatako memoriak egin baitituzte: ikuskaritzakoak, oposizio-aldikoak, praktiketakoak… Duela gutxi arte gutxietsiak izan badira ere, gero eta egile gehiago dira, iturri gisa duten balioaz ohartuta, Hezkuntzaren Historia arloko hainbat ikerketatan iturri nagusi gisa erabiltzen hasi direnak. Mota askotariko memorien ekoizpen horren baitan, urtekariak topa ditzakegu. Azken hauek lehen mailako iturri gisa duten balioa nabarmendu nahi da dagokigun ekarpenean.

Downloads

Argitaratua

2023-05-09

Aipuak nola egin

Amunarriz-Iruretagoiena, I., Rodríguez-Poza, A., & Manterola-Pavo, P. (2023). Euskal Herriko Unibertsitateko Hezkuntzaren Museoko urtekarien balioa Hezkuntzaren Historiarako lehen mailako iturri gisa. IkerGazte. Nazioarteko Ikerketa Euskaraz, 2, 211–218. https://doi.org/10.26876/ikergazte.v.02.26